FAQ: Vragen en Antwoorden.

World of Fighters =  nader toe noemen WOF

Van wie koop ik de tickets?

U koopt de tickets van de organisatie die het evenement organiseert. WOF biedt de service om de tickets namens deze organisatie uit te geven en de inning van de betaling voor hen te verzorgen. WOF  is dus niet de organisator en/of verantwoordelijke voor het evenement.

Aan wie betaal ik?

De elektronische betaling wordt uitgevoerd door Mollie Payments. De naam kunt u dus aantreffen op uw bankafschrift.

Op welke manier kan ik betalen?

Er zijn meerdere betaalmogelijkheden: iDeal (voor de Nederlands markt), Bancontact, Belfius Direct, KBC/CBC en Sofort voor de o.a. Belgie, Luxemburg, Duitsland en Oostenrijk. Daarnaast is er de mogelijkheid om met Bitcoin af te rekenen, dit is een internationaal cryptografische valuta. Een organisator kan zelf betaalmethoden selecteren en deselecteren, dus niet altijd is iedere betaalmethode voor u beschikbaar.

Is het veilig om hier elektronisch te betalen?

JA, U betaalt via de vertrouwde omgeving van uw bank. De betalingen worden zonder tussenkomst van de organisator van het evenement of WOF uitgevoerd. Bovendien werken we alleen met beveiligde internetverbindingen (https en SSL-certificaat). Een veilig gevoel!

Hoe ontvang ik de tickets?

U ontvangt per mail en download link waar u uw e-tickets kunt downloaden.

Ik heb na een paar uur mijn mail nog niet ontvangen. Klopt dat wel?

Normaal gesproken stuurt ons systeem direct na de ontvangstbevestiging van de betaling de tickets per mail toe. Soms duurt het wat langer voordat deze bevestiging aankomt. Maar na een paar uur horen ze er echt wel te zijn. De redenen van het niet ontvangen zijn meestal: het bericht is bij u in de map met ’ongewenste berichten’(spam) terecht gekomen, of u heeft een verkeerd adres opgegeven (tikfoutje?)kan gebeuren.

Weet u zeker dat u heeft betaald en treft u na enkele uren nergens ons bericht met tickets aan? Neem dan contact op met ons via het contactformulier of bel naar 06-23470681 . Vermeld hierbij het ‘WOF  ordernummer’ uit uw betaling. Wij zoeken het uit en zenden uw tickets alsnog toe.

Moet ik de ontvangen tickets afdrukken?

Dat wordt meestal wel gedaan. U krijgt een pdf-bestand die je op een normale A4 printer kan afdrukken. Maar u kunt ook het ticket op uw mobiele telefoon tonen bij de ingang en geen afdruk meenemen! Het gaat tenslotte om de unieke QR code die op het ticket staat.

Kan ik mijn gekochte tickets teruggeven of omboeken?

Hiervoor dient u contact op te nemen met de organisator van het evenement. WOF is niet gerechtigd om hier in te beslissen.

Online aankopen mogen toch binnen 14 dagen geannuleerd worden?

De aankoop van tickets kan niet worden ontbonden op basis van de Wet Koop op Afstand. De koop en verkoop van tickets valt onder de uitzonderingsbepaling als opgenomen in artikel 7:46i lid 3BW betreffende tijdsgebonden producten. Ten aanzien van deze tijdsgebonden producten is bepaald dat ze (vanwege hun tijdsgebonden karakter) niet op basis van deze wet geretourneerd kunnen worden.

Mag ik tickets doorverkopen?

Nee. Om 2 redenen staan we dit niet toe. Ten eerste is het bij e-tickets eigenlijk niet mogelijk om afstand te doen van het eigendom van een ticket. Immers, de unieke barcode is dan bij meerdere mensen bekend. Wie het eerst binnen komt is voor ons de rechtmatige eigenaar. Daarnaast willen we waken voor (malafide) organisaties en personen die voor steeds hogere bedragen tickets doorverkopen en/of uiteindelijk niet leveren.

Hardcopy ticketverkoop , wat is dat?

WOF zorgt namens de organisator voor de verkoop van tickets. Uit eerste hand dus. Geen doorverkoop, geen tussenhandel etc.

Ik heb nog andere vragen. Hoe kan ik het best contact opnemen?

Wanneer u een vraag heeft over het evenement zelf kunt u het best contact opnemen met de organisator en niet met WOF.
Indien u vragen heeft over de tickets of het bestellen hiervan, neem dan contact op via dit contactformulier. Vermeld hierbij (indien beschikbaar) het ‘WOF ordernummer’ wat u kunt vinden op uw bankafschrift.